1. Start
  2. Dla klientów organizacji odzysku
  3. Portal kontrahenta – pierwsze kroki
  1. Start
  2. Portal kontrahenta
  3. Portal kontrahenta – pierwsze kroki

Portal kontrahenta – pierwsze kroki

Czas czytania: 2 min.

Portal kontrahenta to narzędzie przeznaczone dla klientów organizacji odzysku Grupy TOM, które usprawnia współpracę z naszymi organizacjami. Dzięki automatyzacji procesów, użytkownicy Portalu mają możliwość:

  • składania cyklicznych deklaracji związanych z podpisanymi umowami – od teraz wszystkie deklaracje – kwartalne, półroczne oraz roczne, z każdego obszaru – OiP, BiA, OWM, NB oraz SPRZĘT będą uzupełniane elektronicznie w zakładce Deklaracje;
  • przeglądania aktywnych umów z naszymi organizacjami – za pośrednictwem Portalu można m.in. sprawdzić status ostatnich, generowanych aneksów czy załączników, bez konieczności bezpośredniego kontaktu z opiekunem umowy;
  • śledzenia historii faktur i płatności z jednego miejsca; możliwe jest pobieranie bieżących faktur oraz dokumentów rozliczeniowych, bez kontaktu z naszą infolinią – o każdej porze dnia i nocy.

Portal kontrahenta – rozpoczęcie pracy

Jaki jest adres Portalu

Portal kontrahenta dostępny jest pod adresem: https://portal.tomoo.pl/

 

Połączenie z serwerem szyfrowane jest z wykorzystaniem certyfikatu SSL – przed zalogowaniem upewnij się, że podałeś prawidłowy adres w przeglądarce.

Bezpieczne połączenie z Portalem kontrahenta - Grupa TOM

Skąd wziąć dane do logowania

Dane dostępowe do Portalu kontrahenta nadawane są automatycznie, po zawarciu umowy z naszymi organizacjami odzysku. Na adres e-mail podany jako adres osoby kontaktowej / do e-faktur, otrzymasz szczegółowe informacje – link do portalu, login oraz tymczasowe hasło, które należy zmienić przy pierwszym logowaniu do Portalu.

Jeśli nie otrzymałeś wiadomości z danymi dostępowymi, w pierwszej kolejności warto sprawdzić folder SPAM lub foldery, do których Twój dostawca poczty może przekierowywać wiadomości (np. Powiadomienia czy Oferty). Jeśli korzystasz z firmowego serwera pocztowego, upewnij się, że administrator nie zablokował możliwości otrzymywania wiadomości z naszych domen. Informacje z jakich adresów wysyłamy korespondencję elektroniczną znajdziesz w tym artykule.

Wiadomość z danymi jest nieczytelna

Jeśli e-mail z danymi dostępowymi dotarł, ale nie widzisz jego zawartości, może to mieć związek np. z działaniem Twojego programu pocztowego lub dodatkowego oprogramowania antywirusowego/zabezpieczającego zainstalowanego na komputerze. Spróbuj odczytać wiadomość w innym programie pocztowym lub, jeśli Twój dostawca pocztowy oferuje taką funkcjonalność, za pośrednictwem tzw. Webmaila (programu do sprawdzania poczty w przeglądarce). Jeśli nadal nie widzisz zawartości wiadomości – skontaktuj się z nami, pomożemy!

Pytania i odpowiedzi

Nie pamiętam hasła do konta na Portalu kontrahenta. Jak mogę je zresetować?
W artykule jak zresetować hasło przygotowaliśmy krótką instrukcję na taką okoliczność.
Czy do Portalu kontrahenta może mieć dostęp kilku pracowników mojej firmy?
Tak, do jednego kontrahenta (firmy) w Portalu możemy przypisać wielu pracowników. Jeśli chcesz skorzystać z tej opcji – skontaktuj się z nami i podaj dane pracowników, których powinniśmy dopisać.
Mam umowę na sprzęt elektryczny i elektroniczny. Gdzie znajdę informacje o umowie i deklaracje?
Po zalogowaniu do konta, na dowolnym ekranie Portalu zmień organizację na liście rozwijanej Spółka, aby uzyskać informacje o współpracy.
Wybór spółki w Portalu kontrahenta
Czy w ramach jednego konta mogę zarządzać wieloma firmami?
Tak, jest taka możliwość. Szczegółowe informacje jak uzyskać tę funkcjonalność opisaliśmy w artykule Zarządzanie wieloma firmami w Portalu kontrahenta.
Podziel się w:
Czy artykuł był pomocny?
TakNie
Zaktualizowano: 23 lipca 2021

Was this article helpful?