Portal kontrahenta to narzędzie przeznaczone dla klientów organizacji odzysku Grupy TOM, które usprawnia współpracę z naszymi organizacjami. Dzięki automatyzacji procesów, użytkownicy Portalu mają możliwość:
- składania cyklicznych deklaracji związanych z podpisanymi umowami – od teraz wszystkie deklaracje – kwartalne, półroczne oraz roczne, z każdego obszaru – OiP, BiA, OWM, NB oraz SPRZĘT będą uzupełniane elektronicznie w zakładce Deklaracje;
- przeglądania aktywnych umów z naszymi organizacjami – za pośrednictwem Portalu można m.in. sprawdzić status ostatnich, generowanych aneksów czy załączników, bez konieczności bezpośredniego kontaktu z opiekunem umowy;
- śledzenia historii faktur i płatności z jednego miejsca; możliwe jest pobieranie bieżących faktur oraz dokumentów rozliczeniowych, bez kontaktu z naszą infolinią – o każdej porze dnia i nocy.
Portal kontrahenta – rozpoczęcie pracy
Jaki jest adres Portalu
Portal kontrahenta dostępny jest pod adresem: https://portal.tomoo.pl/
Połączenie z serwerem szyfrowane jest z wykorzystaniem certyfikatu SSL – przed zalogowaniem upewnij się, że podałeś prawidłowy adres w przeglądarce.
Skąd wziąć dane do logowania
Dane dostępowe do Portalu kontrahenta nadawane są automatycznie, po zawarciu umowy z naszymi organizacjami odzysku. Na adres e-mail podany jako adres osoby kontaktowej / do e-faktur, otrzymasz szczegółowe informacje – link do portalu, login oraz tymczasowe hasło, które należy zmienić przy pierwszym logowaniu do Portalu.
Wiadomość z danymi jest nieczytelna
Jeśli e-mail z danymi dostępowymi dotarł, ale nie widzisz jego zawartości, może to mieć związek np. z działaniem Twojego programu pocztowego lub dodatkowego oprogramowania antywirusowego/zabezpieczającego zainstalowanego na komputerze. Spróbuj odczytać wiadomość w innym programie pocztowym lub, jeśli Twój dostawca pocztowy oferuje taką funkcjonalność, za pośrednictwem tzw. Webmaila (programu do sprawdzania poczty w przeglądarce). Jeśli nadal nie widzisz zawartości wiadomości – skontaktuj się z nami, pomożemy!