Portal kontrahenta usprawnia bieżącą współpracę z organizacjami odzysku Grupy TOM. Co zrobić jeśli otrzymałeś już dane, zalogowałeś się do Portalu, ale z jakiegoś powodu zapomniałeś hasła?
Ponieważ dbamy o bezpieczeństwo danych naszych kontrahentów, ustawiane hasła są silnie szyfrowane i nie ma możliwości ich odzyskania. Możesz natomiast ustawić NOWE hasło.
Resetowanie hasła do Portalu kontrahenta
W celu zresetowania hasła do Portalu kontrahenta:
1. Przejdź do ekranu logowania pod adresem: https://portal.tomoo.pl
2. Na ekranie logowania wybierz opcję „Nie pamiętasz hasła?”.
3. Na kolejnym ekranie wpisz adres e-mail powiązany z Twoim kontem na naszym Portalu kontrahenta i kliknij przycisk Potwierdź.
Jeżeli podałeś prawidłowy adres e-mail, system wyświetli komunikat o wygenerowaniu wiadomości z likiem do nowego hasła.
4. W wiadomości, którą od nas otrzymasz kliknij w link, aby ustalić nowe hasło do Twojego konta na Portalu kontrahenta. Na wyświetlonej stronie podaj dwukrotnie nowe hasło.
5. Jeśli wszystko przebiegło pomyślnie, po klinkięciu „Potwierdź” wyświetlony zostanie komunikat o pomyślnej zmianie hasła.
Możesz teraz zalogowac się do Portalu korzystając z nowego hasła.