Portal kontrahenta dla klientów Grupy TOM
Informujemy, że już niebawem udostępnimy nowe narzędzie, które usprawni współpracę z organizacjami odzysku Grupy TOM. Portal kontrahenta, bo tak nazywa się nowe narzędzie, pozwoli teraz na w pełni elektroniczne zarządzanie współpracą i wymianę informacji pomiędzy klientami a organizacjami odzysku.
W ramach Portalu kontrahenta możliwe będzie m.in.:
- składanie cyklicznych deklaracji związanych z podpisaną umową,
- przeglądanie aktywnych umów z organizacjami,
- śledzenie historii faktur i płatności.
Najważniejszą zmianą, w stosunku do ubiegłych lat, jest brak konieczności przesyłania do nas deklaracji w formie papierowej lub e-mailem. Od teraz wszystkie deklaracje składane będą wyłącznie elektronicznie, za pośrednictwem konta na Portalu kontrahenta.
Dane dostępowe na początku 2021 roku
Dane dostępowe do Portalu kontrahenta wyślemy najpóźniej w pierwszych dniach stycznia 2021. Sugerujemy uważnie sprawdzać zawartość kont pocztowych, które wskazane zostały do kontaktu z naszymi Organizacjami.
Składanie deklaracji za rok 2020 – tylko elektronicznie
Deklaracje za rok 2020 oraz kolejne lata / okresy, będą od teraz składane w nowej formie – w całości elektronicznie. W tym celu, w ramach Portalu kontrahenta, przygotowana została dedykowana zakładka Deklaracje.
Kontrahenci ze statusem pośrednika
Klienci organizacji, którzy posiadają obecnie status pośrednika, po zalogowaniu do konta na Portalu kontrahenta będą mogli zarządzać przypisanymi do nich klientami. Lista klientów wyświetlona zostanie po zalogowaniu do Portalu.
Terminy składania deklaracji
Terminy przekazywania deklaracji różnią się, w zależności od obszaru. Poniżej przypominamy daty:
- Opakowania i produkty: 20 stycznia 2021,
- Baterie i akumulatory: 10 stycznia 2021,
- Sprzęt elektryczny i elektroniczny: 10 stycznia 2021.